Friday, July 08, 2011

Rijalmumtaz & Ayam Goreng

1 comments
Ayam Panggang...Marvellous...

Salam...Haaa..sedap x tengok gambar2 ayam di atas?  Mesti tertelan air liur kan? Xpe...tak sengaja telan...Haaa....ana nak share sikit sal makanan feveret ana dari kecik sampai besar...Ana pun xtaw la napa ketagih sangat kat ayam goreng nie...


Ayam Goreng Tepung...Rangup gak..

Ana nie penggemar utama ayam goreng...Kat rumah,kalau xdak ayam goreng pasti xlengkap masa makan ana..Heee...tapi tu xbermakna ana nie orang kaya...Takkk...Hari-hari makan ayam...Ayam kan mahal sekarang nie...So,kena berjimat laaa...heehe 


Ayam Panggang Berempah

Ana plan suatu hari nanti nak buka restoren ayam gorang..(ada ke restoren cmtu?)...Mungkin letak nama "Rijalmumtaz Ayam Goreng"...Hah...canteklah...

Ayam Goreng Berempah...Cayala...

Dalam banyak ayam goreng....ana xjumpak lagi ayam goreng seseda, serangup,semanis,sesuci ayam goreng mak ana...he...masakan mak kan ada berkahnyer...


Ayam Tepung Bersalut kari...


Ayam Goreng RFC

Ayam Goreng Tepung halus...

One Response so far

  1. Assalamualaikum..
    Alhamdulillah..cita2 yang baik utk bkk rstrn ayam goreng..
    nk bg semngt ckit..
    law kat klntn, ana ngn shbt2 slalu g MFC( mudzalfa fried chicken ), sdp sgt2..berkonsepkan Islam..pekerjanya semua menutup aurat..wktu solt jumaat, ia tutup sbntr..sungguh memberi tldan yang baik..
    jadi, ana rsa law kat kdh, anta blh buat kelainan restoran yang ada kemanisan Islam di dlmnya..
    ana doakan hsrt anta tercapai..
    di smping bergerk menegakkan agama kita yang suci..
    wslm..